MAHARAJA LAWAK - FINAL

Minggu hadapan Maharaja Lawak Akhir akan bersiaran secara langsung dari Stadium Melawati, Shah Alam. Siaran langsung Maharaja Lawak Akhir juga akan bersiaran seperti biasa di Astro Warna (132) dan Saluran HDS

UNDIAN TERKINI
secara sedar atau xsedar sudah 12 minggu saya tengok MAHARAJA LAWAK 2011. dan minggu denpan sudah masuk episode akhir..agak2nya la, berapa juta ASTRO untung dengan rancangan MAHARAJA LAWAK ini.hmm..harap2 ASTRO wat pakej yang sama harga bagi semua rancangan, boleh saya langgan ASTRO untuk mak saya, makcik2 dan pakcik2 kampung saya dan atok maktok saya..haha


Bercerita tentang MAHARAJA LAWAK 2011, saya menjangkakan SEPAH akan menjadi juara dan dinobatkan sebagai MAHARAJA LAWAK MUSIM 2011. Walaubagaimana pun, JOZAN akan berlawak habis-habisan untuk kekal sebagai juara kerana status undian JOZAN tidak pernah berubah kedudukan sejak dari awal (ye ke..yee kot).

JOZAN
setiap minggu saya akan tunggu persembahan dari JOZAN sebab nak tengok kekreatifan mereka membuat lawak..LAWAK TERBARU dan tidak ciplak dari mane2 lawak yang selalu dibaca dan ditengok dalam internet..mungkin pengalaman diaorang tu yang mematangkan dorang. ZIZAN ada kelebihan tersendiri begitu juga dengan JOHAN ada bakat meniru watk org lain...bravoooo JOZAN

SEPAH
bila sepah wat show aku akan buka mata luas2 dan buka telinga besar2 sebab setiap patah geng SEPAH cakap mesti ada je yang lawak tersembunyi yang xsempat kita fikir yang diaorang nak wat lawak...bab kata saiful APEK (BUKAN APEK FAHMI), SEPAH dah jumpa lawak brand tersendiri..lawak SEPAH lawak yang KREATIF, BRAND TERSENDIRI dan ADA NILAI/MORAL TERSEMBUNYI..ape orang kate "bukan lawak bodoh la"..tp yang xbestnye mesti ada watak jadi perempuan...GELI GELIMAT...SEPAH boleh ganti SENARIO.

NABIL
Huuuuhh..macam penat je NABIL nk wat lawak setiap minggu..selepas banyak hal, kes dan gosip dia buat...Nabil muncul dalam MAHARAJA LAWAK dan memulihkan imej sisi gelap yang melanda dirinye..prestasi NABIL setiap minggu tidak la sebagus SEPAH DAN JOZAN, adakalanya saya tengok,tang mane lawak NABIL minggu ni..kadang2 lebih kurang AMIR je (nk bagi kembang AMIR sikit)..yang paling saya puji dengan NABIL, dia sorang2 je berusaha untuk melawakkan dirinya...nasib baik APEK selalu puji ko, kalau dia keji???alamaknya keluar la filem SIFU - VS- TONGGA (filem yang buang duit). 4 NABIL, jaga AKHLAK dan jangan SOMBONG dengan populariti. peace no gosip!!

JAMBU
tak tau la nak kate ape pasal JAMBU ni..bila tengok lawak la jugak sebab ramai orang suka..tp bila tengok banyak kali,ish..lawak yang xboleh pi jauh..lawak memperbodohkan diri..yup, that still lawak tp bila ulang kasi ulang kasi ulanggggggg...boring maa.."MUKA LAGEND TAPI HATI CUTE" trademark yang mantap..ada peminat tersendiri ada jugak orang kate mcm GAY je JAMBU ni..hmeee..no komen..ye la ada aksi peluk,nak mencium dan raba2.isk3..cer nengok show2 jambu minggu2 sebelum...ape2 JAMBU, kalau JAMBU JADI JUARA aku xbeli dah air JAMBU kat gerai tepi2 jalan..kekalkan keJAMBUan "MUKA LAGEND TAPI......."

"KITA YANG GELAK TERGOLEK2
                             ASTRO YANG KAYA RAYA "
**PANDANGAN PERIBADI JER



0 comments: