Bayi berusia 2 minggu terselamat dari runtuhan gempa di turki


YAA ALLAH, selamatkan mangsa gempa bumi di Turki..Ameeen..satu persatu bumi ini semakin melupakan yang manusia masih ada di bumi ini. benar lah peristiwa Nabi semasa ISRA' dan MIKRAJ yang Nabi bertemu dengan serang perempuan tua yang bongkok kerana keterlampauan usia.


  • Seorang perempuan bongkok tiga menahan Rasulullah s.a.w untuk bertanyakan sesuatu. Kata Jibril bahawa itulah gambaran umur dunia yang sangat tua dan menanti saat hari kiamat
difahamkan hampir 100 ekor buaya berkeliar bebas di kawasan banjir AYUTTHAYA
Kawasan perindustrian lumpuh
banjir di Thailand bagaikan tiada tanda-tanda banjir akan surut, bah kan banjir di Thailand bertambah buruk bila mereka akan menghadapi air padang besar dan ribut tropika yang mana gelombang pertama belum lagi tamat maka gelombang kedua akan menyusur. Pengkaji bumi ada menyatakan bahawa Kota Bangkok dan kota jakarta bakal tenggelam. 



sebentar tadi diberitakan oleh TV3 bahawa seorang bayi baru sahaja 2 minggu kelahiran atau 14 hari umurnya telah terselamat daripada runtuhan. walaupun hampir 24 jam terperangkap, bayi itu dengan KUASA ALLAH telah terselamat. Bayi itu dijumpai dalam keadaan tidak berpakaian hanya diselimuti sehelai kain._mungkin esok berita lebih detail akan dipaparkan.

0 comments: