Aaron Aziz paling POPULAR...anda dapat APA??!


Aaron, 36, yang meraih sebanyak 87669 undian memenangi gelaran itu selepas mengetepikan saingan empat artis lain yang mendapat undi tertinggi, iaitu Fizz Fairuz, Tasha Shila, Shaheizy Sam dan Fasha Sandha. Sekaligus anak kelahiran Pasir Ris Singapura ni turut memenangi hadiah keseluruhan bernilai  iaitu kenderaan, sebuah Nissan Teana 2.5 berharga RM175,000, sebuah sumbangan Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd dan set barangan kemas Rafflesia bernilai RM250,000, hadiah iringan dan trofi.

meniarap, baring, terconggot, bersila dan macam2 lagi korang semua duduk mengadap TV semalam...ada yang mengantuk pun duk tahan mata nk tengok sapa yang MENANG dan yang PALING POPULAR..DIA dapat hadiah...korang dapat apa? fikir2 dan renung2 kan...

_ prof ridh1_

Rasulullah pernah bersabada, "Seseorang itu dibangkitkan di akhirat bersama dengan orang yang dicintainya".Maksud sebenar hadis ini ialah kita akan dibangkitkan dengan orang yang kita agongkan. Jika Baginda Rasulullah yang kita agungkan dan menjadikan nya kiblat dalam menjalani kehidupan kita di dunia maka kita akan bersama baginda, tapi kalau kita jadikan Rooney, Jenifer Lopez, Messi, Obama ATAU Haron Aziz sebagai role model??

0 comments: